hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 8, 2011

♥ WISHLIST.

Sebenarnya kan, banyak wishlist yang aku buat masa awal tahun 2011 hari tu. Memang banyak sangat. Tapi mengenangkan wedding diri sendiri yang akan berlangsung, terpaksa lah lupakan kejap wishlist tu sebab dah banyak sangat lari bajet tahun 2011 ni, phewwww (-,-')





1) Nikon DSLR D90. Aku sebenarnya dah agak lama nak dslr tapi tak kesampaian. Makanya, aku letakkan dslr dalam wishlist aku tahun 2011, berharap bonda tercinta hadiahkan sempena wedding (hampa hatiku, haha), atau encik suami suprisekan waktu birthday aku tak lama lagi. Nak harapkan aku makanya lambat lagilah aku dapat beli, tabung saving kena kumpul balik derr.. T_T tsk tsk





2) Iphone4. Hari tu waktu bergegas ke Singapura sebab emak saudara (adik ayah aku) beranak, aku terniat nak beli iphone4 kat sana. Aku macam dah gila sangat dekat iphone4 tuh, tapi mengenangkan aku baru jek lagi beli Blackberry, aku macam sayang jek nak beli phone lagik. Yang aku hampa, Blackberry macam tak dapat puaskan hati aku lah. So, aku memang frust gila tak dapat beli iphone4, lagipula, Singapura waktu tu out of stock dah iphone4. Aisehh





3) Ipad2. Ipad nih baru je lagi kot tersenarai dalam wishlist aku. Sebabnya aku rasa ipad lebih murah dan lebih ringan kot untuk dibawa kemana-mana. Lagipun, aku ni kan rabun sikit so ipad kan boleh zoom sebesar-besarnya, jadi aku rasa macam sesuai jek dengan aku.






4) Mp3 player. Yang ni serius sungguh pathetic tak dapat beli jugak. Actually aku dah ade mp3 dan mp4, tapi oleh sebab keganasan aku yang tak bertempat mp3 aku rosak, mp4 aku screen pecah. What a pity T_T



Oleh sebab itu, tahun ni jugak aku harap semua wishlist aku tercapai. Makanya, harus segera kumpul duit saving untuk diri sendiri yang gila gajet nih. Bloggers, doakan aku ye ;)

No comments:

Post a Comment