hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7, 2011

♥ Chocolate kuuu...

Aisehh, tiba-tiba aku rindu nak buat coklat. Almaklumlah, dekat 2bulan dah aku stop daripada buat chocolate. Bukan apa, hari tu sibuk dengan wedding jadi order orang macam terabai jek. So aku decided untuk tutup sekejap bisnes aku untuk uruskan pasal wedding.


Sekarang, dah selesai semua. Majlis akad nikah sudah, bersanding sudah, sambut menantu pun dah settle. So, aku rasa aku dah dapat teruskan balik bisnes aku. Cuma tunggu mould-mould terbaru yang aku order menerusi internet. Eta (penjual mould) tu cakap barang-barang aku tu akan sampai esok, so lets wait and see. Tak sabarnya nak buat coklat lagi...


Sesiapa yang berminat untuk order coklat, boleh usha-usha coklat dulu dekat www.cutechocolate10.blogspot.com atau facebook fanpage CuteChocolate Shop. Ok? got to go, byeee!

No comments:

Post a Comment