hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 21, 2013

Sombong!

Just a simple entry harini..

Perangai aku, bila ada orang sombong depan muka aku, aku memang boleh senyum tapi fake la. Aku tak suka, tak suka jenis manusia yang sombong suka menunjuk-nunjuk. Gila loser manusia macam tu.

Yes, I'm talking about someone. Mungkin dia sempurna kalau mengikut carita-cerita dia dekat aku, tapi bagi aku dia loser. Kerjanya nak menunjuk-nunjuk je kemewahan yang dia ada, seperti bila dia beli kereta baru masa tu la dia akan whatsapp aku untuk show off dalam kerendahan hati. Kerendahan hati? Nak tahu macam mana teknik dia? "Errhmm tu la, saya pun dah kering dah ni, servis kereta lama saya pun dah seribu satu bulan.." nampak tak disitu? Nak bagitahu ada kereta baru disamping cakap kononnya dia ni merendah diri la bila kata kering tu... Aku paham sangat.


Aku menyampah sebenarnya, tapi aku layankan aje. Yela, faham2 jela, bila manusia ni menunjuk-nunjuk sebenarnya dia ni tak mampu tapi berlagak. Kalau macam orang dah ada semuanya mesti dia akan fikir apa la yang aku nak show off sangat? Kan? ni takat beli kereta second hand myvi pun nak kecoh dah.... Orang lain pakai GOLF GTI pun tak terasa nak show off!



Grrrrr, menyampah sial. You pissed me off!

4 comments: