hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

♥ We have been together for 4 years.




Hari ni hari ulangtahun ke empat aku bersama dengan dia. Aku Lya, dan dia Jailani. Makanya jadilah LyaJailani. Aku takde nak cakap banyak sangat sebab aku rasa menda ni tak patut post pun tapi sekadar untuk melengkapkan blog ni je. Dah nama blog pun Lya Jailani, mestilah aku kene mention sikit-sikit kan. Siapa yang rasa aku gedik sila tekan alt+f4 sekarang :)


Empat tahun lepas, pada tarikh yang sama aku dengan dia dengan rasminya bergelar pasangan couple. *shy*. Ehem-ehem, actually kan takde niat pun nak couple tapi tercouple, haha! Sayang, are you reading this? :P Banyak gila halangan sebenarnya. Gaduh tu toksah cakaplah, every minutes i think, haha! *vodoh betul Lya entry anniversary tiba-tiba banyak haha sepatutnya romance lah. Haha again* :D Tapi tak sangka pulak kekal sampai ke hari ni, alhamdulillah.











Lamanya tak snap gambar. Sumpah rindu.




Mood* I love you. I miss you.


No comments:

Post a Comment