hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

♥ Berdua lebih baik, mungkin?

Ramai gila orang cakap single much much more better then berdua. Aku macam ah, what the... tak boleh percaya dowh bila orang cakap single tu best. Diorang cakap kalau couple dah tak bebas nak buat perkara lain, tak bebas nak hangout, tak bebas nak berpakaian, tak bebas berfacebook and bla bla bla...



Sat, meh aku nak tanya korang ;

Korang nak bebas apa lagi ek?


Alah... Kalau single boleh hangout dengan siapa-siapa jer yang kita suka, boleh bercampur girl dan boy. Boleh bergatal-gatalan. Oppsss! Terlebih sudah! HAHAHAHA.



HOTAKKKKKAUU!



Korang kalau dah bercouple masih ada ke perasaan nak hangout dengan lelaki-lelaki lain atau dengan perempuan-perempuan lain sedangkan si dia ni pun lelaki/perempuan, mataair kita lagi. Tak best ke hangout dengan si dia jer....?? Aku tak faham, bebas macamane tu yang korang nak. Takat boleh berfacebook dengan friends beribu-ribu orang tu dah cukup buat korang bahagia ke? Yang beribu-ribu orang tu sayang kau sangat dah ke? HAHAHAHA. kelakar.



Ok. Itu cuma padangan dari sudut hati dan perasaan aku.



Aku bukan lah desperate nak berdua. Tapi, bagi aku cukup bila dah ada si dia. Ya, memang terpaksa control sikit dalam pergaulan tapi bagi aku memang takde masalah langsung. Sebab suatu hari nanti bila dia dah jadi suami kita dah terang-terang jugak kita kena ikut cakap dia, berdosa dan derhaka lah jawabnya kalau ingkar. Kan? Kan?



Aku pelik, kenapa ek korang cakap boleh hangout campur-campur girl dan boy, boleh hangout dengan mana-mana lelaki jer pun, tu sebagai BEBAS? Best sangat ker boleh keluar dengan semua lelaki yang kita suka? For me, aku lebih selamat keluar dengan si dia sahaja. Dia seorang pun dah cukup dalam hidup aku. Nak buat apa lagi ek dengan lelaki-lelaki lain?




Ada lah kawan-kawan aku kan, bila aku tanya


Aku : Ehh, selambe je kan kau keluar dengan lelaki tu. Dah ler first time jumpa. Tak takut ke?

Dia : Kenapa pulak? Aku kan single, bebas jer nak keluar dengan siapa-siapa. Tu lah untung jadi single. *Tersenyum kegirangan*



Kelakar. Untung sangat lah kan dapat keluar dengan siapa-siapa. HAHA.
Siap cakap single is better lah, i love being single lah. Nahhh, tiba-tiba couple dengan mamat facebook. Terus tukar, love the momment with you. HAHA kelakar okehhh :D



BERDUA LEBIH BAIK ;)


No comments:

Post a Comment