hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

♥ Naik motor drive tengah-tengah jalan

Apa kau ingat kau sorang ke bayar roadtax?!



Aishh, hangin sungguh dengan orang macam ni. Nak dijadikan cerita, petang semalam lepas waktu kerja, aku tergesa-gesa lah drive ke rumah mak aku. Dah la nak cepat sebab nak hantar choc ke rumah kawan aku, boleh pulak terfollow budak bangang naik motor lepas tu duduk tengah jalan. Bukan duduk bersila ke hape, memandu di tengah-tengah jalan la. Sepatutnya dah tahu dia tu kecik dan slow sila lah ke tepi kan. Kalau drive kat tengah-tengah jalan tapi laju tak de lah orang nak marah sangat, ini kereta aku takyah tekan minyak langsung! Hangennn gila aku petang semalam. Dah la kereta bukan main banyak lagi belakang aku. Memang bengang ah aku jumpa orang bangang macam tu. Dah hon banyak-banyak kali boleh pulak dia jeling dekat aku?! Adehh menyampah lah.




P/S : Naik motor buat cara naik motor, duduk lah tepi lane. Yang lori pulak satu hal, dah tahu diri tu besar gedabak dah tu tak leh laju pulak tu, tolong la stay lane kiri. Kan dah ada papan tanda "KENDERAAN BERAT IKUT KIRI" apa susah sangat ke nak faham?




hangennnnnn

No comments:

Post a Comment