hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

♥ Penyakit malas memang abadi

Kenapa sekarang aku dah jarang update blog? Kadang-kadang sampai dua minggu. Petathic gila blog ni kalau sebulan cuma ada 2 entri. Hahah. Takk, aku saja buat-buat busy, konon dah dewasa banyak benda kena buat, kononnnnnnnn nye laaaa.... Padahal sibuk makan tidur makan tidur jer tiap-tiap hari. Jangan lah mak mertua baca blog ni, kantoi perangai burok! HAHA

Hari ni 11 Syawal, mood raya lagi tak? Sumpah, tahun depan nak prepare awal-awal supaya tak kelam kabut macam tahun nih. Gila kesian bila baju pun tak sempat nak beli, almost everything aku tak siap tahun ni. Sedih tak? Cepat angguk kepala sekarang! Makanya, untuk raya tahun depan bulan februari dah kena start buat persediaan. Hahah, over sikit takpe asal meriah.

Kesian blog ni, digantung tak bertali. Bukan tak nak buat entri tapi penyakit malas aku ni dah datang balik semenjak dah resign kerja. Asyik duk melangut je, nak berjalan tak de siapa nak layan tolong bawak. Kereta sendiri belom ada lagi, sebab tuh terpaksa mengharap ehsan orang untuk bawak aku pergi berjalan-jalan hanya untuk beberapa jam dalam seminggu. Selalunya mengharap ehsan orang tu, tapi semenjak dia dah melekat dengan Poker, aku selalu ditinggalkan. Sakit hati do..... But what to do, tak kan nak paksa. Ehh, tiba-tiba je ter'emo. Wrong timing. Wrong timing.

Nuffnang dah sebok email suruh buat entri "ARE YOU MOIST ENOUGH?". Tapi macam dah terlewat jer nak buat. InsyaAllah, nanti try curik masa untuk entri ini. Selamat maju jaya & selamat hari raya. (tahun ni takde gambar raya langsung, menambahkan lagi rasa terkilan :(

No comments:

Post a Comment