hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

♥ What FRIENDS are for ??




Kadang-kadang bila kita tension, mesti ada seorang dua yang cakap. "Take a leave, pergi lah bercuti sekali-sekala. Release tension." Pernah tak? Pernah tak? Rupa-rupanya ayat tu bukan sekadar ungkapan tapi sangat-sangat-sangat berhasil. Walaupun keluar kejap ambil angin pun dah ok, bukan suruh kau pergi Gold Coast setiap kali tension. Adeii bankrap siot. Apa kata setiap hujung minggu keluar lah pergi pantai atau ke tempat yang aman damai. Memang released tension beb! Serius wacakapluuuuuuu.....


Dekat nak raya ni, tempahan coklat semakin menjadi-jadi. Alhamdulillah, walaupun penat toksah nak cakap la, aku tetap bersyukur bisnes coklat aku dah makin maju. Hari-hari duk buat coklat, aku memang tak menang tangan, asyik kalahhhhh je. Siapa-siapa nak try usha boleh ke www.cutechocolate10.blogspot.com. Promote. Promote.


Dalam kesibukan jadual harian, saya sering tertekan (hahah, pinjam ayat iklan weh) Jadi, oleh sebab itu, apabila kawan-kawan dah selamat sampai ke kampung, aku curi masa untuk berehat sebentar bersama diorang. Walaupun kejap jer kami luangkan masa bersama tapi tetap fresh. Rasa bersemangat dan hilang semua stress. Bagusnya kawan-kawan nih! Eh lupa, AWAK pun awesome jugak MR. J :)


Jadi, selaku blogger cabuk, aku menyeru rakan-rakan blogger yang lain supaya curilah masa sehari dua untuk release tension. Its good for your health. Bila tak tension kurang sikit jerawat otumbuh. Sekaligus dapat gebukan muka. Bagus tau! Tapi kalau tiap-tiap hari keluar berjalan bukan gebukan kulit namanya tapi hitamkan kulit, jangan melampau ok! Got to sleep, good night everybody :)

No comments:

Post a Comment