hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 7, 2010

♥ Sudah jatuh berguling-guling, kini ditimpa tangga

Dia sedang menguji aku.. Dia sedang menguji iman aku. Dia sedang menguji kesabaran aku. Dia sedang menguji ketabahan aku. OKAY !!



Apa punya malang lah nasib aku, dah lah jatuh bergolek-golek macam sotong dicelup tepung, lepas tu ter-accident pulak dengan tangga. Nasib badan... Sabar. Banyak nak post sebenarnya, tapi macam tersekat-sekat. Sabar again. Nasib baik kau LELAKI LEMBUT yaww, kalau tak dah lama aku cepuk! (tak tough langsung tunjuk ganas dengan si lembut). Kenapa kah? Eh silap, Kenapa lah? hmm.. Better. Kenapa lah tahun ini merupakan tahun yang paling-paling-paling tidak awesome untuk aku? Eh.. Ke tahun lepas ah yang malang? Mana-mana ah.



Kenapa mesti aku je yang unhappy? Not fair lah. Every year asyik muka aku ni je yang pilu. Benci! Benci! Tahu?! Tak tahu kau diam eh. Ya Allah, Lya kau sabar eh. Sabar (!) Aku tahu la aku ni jenis lemah lembut, sopan santun, peramah, cute, eh bukan bukan. Aku tahu lah aku ni kaum yang lemah, tapi tak payah ah nak show off six pack kau tu kat aku. Aku tahu ah tangan kau very the katang, tapi tak yah ah kau patah-patahkan my baby SE tu... Sedih nyaaa.... Tak nak kawan tahu!



Tapi, aku lebih bersyukur sebab semua yang terjadi akan ada hikmahnya. Aku tunggu, aku tunggu sampai tiba masa untuk aku kehadapan supaya tak perlu beratur panjang demi ZingerMax, ehh stop! stop! Aku tunggu sampai tiba masa untuk aku berjaya! Yeah!


Aja! Aja! Fighting!



PesananPenaja : My sweetie Erah, setiap dugaan pasti ada hikmahnya. Sabar ye buddy! Kita sama-sama menunggu untuk dibayar diperlakukan sebegini. Someone should pay for this. Pray for our happiness. I Love You :')


No comments:

Post a Comment