hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 8, 2010

♥ I heart them :')

Model-model di atas. Dari kiri ; Ema, Tyra, Erah


Love is sharing. Eh yeke? Hmm.. What if 'love is sharing' tu memang betul. Maknanya memang tak de sape lah yang sayang/cinta/kasih kat aku? Omg! Atau mungkin salah aku yang memendam perasaan. Salah aku ke yang tak hingin share problema? Ah malas ah layan, what-so-ever!


Tapi, lately ni aku asyik teringatkan sahabat-sahabat aku dulu, terlalu rindu kepada mereka. Memang, aku dah ter'lost contact dah dengan diaorang. Cuma ada 2 3 orang je yang stills keep in touch and yes, that's my very close friends sahaja. Maknanya kawan yang setakat cakap sayang aku tu tapi tak contact langsung, hanya kawan biasa-biasa SAHAJA. Kalau setakat call me untuk cerita pasal BF debab tu merajuk ke apa ke aku rasa tak payah la, aku tak hingin pun nak ambik tahu.


Aku amat-amat menghargai persahabatan yang jujur. Sangat-sangat-sangat menghargai sebab aku rasa tak ramai lagi kawan di dunia ni yang boleh berkawan dengan jujur dan ikhlas. Thank you sangat eh. Kau memang sahabat dunia akhirat, bagi aku lah.


Tadi aku tertengok gambar-gambar vain yang lama dalam collection aku. Yeahh, gambar 'sahabat-sahabat' ku yang disayangi. That's why aku sekarang tengah merindu. Tapi, best jugak tengok gambar-gambar lama. Time sekolah dulu lah, form 4 maybee... And muka aku, ya allah, nampak sangat childish. Bhaha:D


See... See... Nak tergelak tengok muka aku. Aku bersama Missbah semasa jamuan raya lah kot sebab pakai baju kurung pergi sekolah? Yes, black is my passion and i love black :)




Dan tak pernah aku lupa, aku teramat rindu dia nih. Rindu gila babis. Memang aku sentiasa akan merindu dia tiap-tiap saat. Hargai sangat sebab sudi kawan ngan budak gila ni :) i you sangat.

No comments:

Post a Comment