hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 30, 2010

♥ sigh itu mengeluh..

Aihh, macam tak percaya aja aku mengeluh for that damn thing. Sigh* pheuww... Entah lah, kemungkinan untuk aku menjadi gila semakin meninggi. Err... Err.. Sakit hati semakin mendalam, tapi kan, emak cakap tak baik sangat kalau berdendam sesama manusia, nanti hati kita jadi hitam. (-,-)


Semalam Fizah balik Terengganu. Hoorayyy! Kau memang datang tepat pada masanya Fizah, macam tau-tau sahaja aku perlukan someone :') Tapi, macam mana nak setting date? My simcard mana? Tak habis-habis mengkhianati aku. Tak habis-habis buat aku melalak. Sekarang siapa yang susah? Aku juga... 50% markah kesian kepada aku.


So today, aku bercadang mahu ke Pizza Hut sahaja. Then, baru pergi ke rumah Miera untuk melawat baby nya. Kemudian pergi menjerit dekat pantai? Haha. Tapi lagi bagus boleh jerit tepi telinga dia. *tiba-tiba je. Sedih siot.. (T_T)

No comments:

Post a Comment