hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 30, 2010

♥ mesti rindu!

Alaa... Macam tak bersemangat sahaja nak pergi mencari rezeki. *Ayat cam sial. (T__T) Kan bagus kalau boleh bawa sahabat-sahabat yang tersayang sekali. Sedih betul, semua ini adalah kerana terpaksa okay. Terpaksa yang amat. Isk..isk..isk ;'(


Tak sangka betul aku terpaksa tinggalkan family dan sahabat. I am a big girl right now, haha. Tapi its okay, sekurang-kurangnya aku boleh berdikari di negara orang. Lagi pula aku boleh make over diri aku yang hina ini. (-,-) About this few days, aku macam emo sangat. Err... Rasa nak menjerit kuat-kuat, dan aku tiba-tiba sahaja rasa mengidam nak makan macam-macam. Rasa sahaja, makan nya tak pula. Mengada aja lebih kan?


Kadang-kadang ada juga terasa diri ini hipokrit. Tak nak pergi tapi buat-buat excited gila nak pergi. Nak kembali tapi buat-buat konon diri ini tough dan bahagia hidup di sana. Tunggu aja lah, mungkin ada hikmah. Sedangkan sepupu aku yang penakut tu pun boleh hidup berdikari kat sana, why not me?


Doakan yang terbaik buat saya okay. bye!

No comments:

Post a Comment