hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 26, 2010

♥ terlalu sedih!

Omg, ini lah dinamakan sedih melampau. Baru hari ini aku terasa bahangnya. Padahal dah lama mende ini berlaku, tapi aku selalu buat-buat tak ingat then buat-buat terloncat-loncat macam anak kera * kononnya aku lah makhluk yang paling happy sekali di atas muka bumi ini. Aku lupa, suatu hari nanti aku terpaksa juga berdepan dengan kesedihan ini, and and hari yang di-skip-skip itu adalah hari ini. Oh gosh... Aku tak ready satu apa pun. Sebelum ini aku macam tak kesah pun perkara-perkara di sekeliling aku. Eventhough aku tahu perkara itu berkaitan dengan kehidupan aku.


Agak-agaknya orang lain tahu tak apa yang aku rasa sekarang? No! Aku sendiri pun tak faham. Apa yang aku nak ni? Dah ada depan mata tapi buat-buat tak nampak. Dah ada dalam hati tapi tolak jauh-jauh. Eeeuwww, hipokrit betul aku. Maybe betul apa yang orang lain cakap pasal aku, aku terlalu ter'over reacted. Aku terlalu meminggirkan perasaan aku demi sebuah keEGOan yang sudah mula menguasai diri. Tidak! Aku tak mahu jauh dari dia. No way dude!

Tapi, aku yang pergi sebenarnya? Aku sebenarnya yang menjauh, bukan dia.. Huarghh! Baru hari ini aku terasa kehilangan. Jika sebelum ini aku buat-buat tough, hari ini tumpah segala air jernih. Sekarang, aku betul-betul menyesal.

* see.. mata dia pun dah jadi sepet macam aku,
betapa sebatinya aku dan dia, love you.


GABY - TINGGAL KENANGAN

Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih

No comments:

Post a Comment