hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 24, 2009

oh godd

ape yg patut aku buat??

buntu. buntu.

ya allah, help me..

pleaseeeeee

oh tuhann... xdapat aku byg hidup tnpa dia. gane aa rase? sunyi ? sepi? mesti la..... ohh syg, u're suppose to be here with me, celeb hari raya with me, berbuka puasa with me..... where are u sayangg.. mamyyyyyyy, aku terseksaaa!

sbb pe aaa..? sbb pe aku jadi gini? sape yg patut dipersalahkan? yess, diri aku sendiri... aku yg bersalah, aku yg bodoh! n now aku meluat tengok muka² disekeliling aku. aku xmahu org lain.
sbb pe die xfaham? xmengerti hati perasaan aku? xcukupp ke slame ni aku perjuangkan diri aku? u never thank me even for once.

skrg, ape aku nk buat? hidupp kucalana gini, boleh ke aku tahan? ya allah.... tk abis² dugaan hidup aku.. ayah? kan best if we're together. i love u daddy. mmg dr kecik lagi aku rapat ngn ayh berbanding my mom. ohh damn, i miss u so much ayh. love u more than everything.

ohh tuhan, pleaseeeee, sbb pe aku jgk yg kene? sbb pe byk gile dugaan aku? aku redha, tp kadang² aku tertanya², why me?

hidupp... tk seindah yg disangka. aku terseksa.
arrghh! really cant face it. oh goddddddd pleaseeeeeee

No comments:

Post a Comment