hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 25, 2009

haha

boring lerr. pose tahun nih langsung xrase cam pose. haha. mcm biase² jek. xrase pun cm nk raya...
thun lepas oke ler sikit. thun ni ape yg ade? raya ngan miki jelaa aku. auntie aku ajak beraya kat genting highland, tp xbest la plk tetibe jek raya situu. org nk raya kite sibuk nk berjalan.

hmm... bile la ek aku nk pkai tudung kepale... kadang² tu terdetik jugak hati nk pkai. tp xbiasee agi kot. serius, aku rase cam nk pkai tudung. haha. nnti sume² jgn terkejut datin lya pkai tudung.
wakakakaka. yeah i will. insyaAllah...

xmo dah dedah².. no shorts, no singlet, no tights. haaaa, baru terkezut abis mummy akuuuuu!
silap² granny pun pengsan. haha. ingat cucu dia nih xterasa nk berubah ke? aku punn ade hati weh,
xkn selamanya aku nak gini. doakan aku ye? syukronn syukronn.

No comments:

Post a Comment