hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 24, 2009

oh godd

ya allah... rindu nye aku kt si dia... sedih plk rase, patut nye bulan² pose nih org lain bergembira nk sambut ketibaan Syawal. tp aku..? wht hppenn to me...? aku tk pasti aku sedih sbb pe. terlalu byk patut aku fikirkan. arghhh, terseksa nye jiwe aku.

kadang² aku terfikir, sbb pe ek? gane blh jd gitu? salah sape? aku ke? ohh shit. aku buntu kata².
setiap kalii panggilan ku jwb bersahaja. kadang² aku senyap tanpa kata. whyy? manee pegi lya yg dulu? lya yg petah berkata², lya yg tersengihh aje sepanjang hari, lya yg slalu jek pikir nk senangkn hati org lain, lya yg yakin dgn diri sendiri.... mane weh? mane lyaa...? arghh! aku sedih...

mcm terbayang² je saat² happy dulu.

duluu aku bg mu........ jambatan untuk kau ke seberang, mudah sungguh kau lupakan.... semua jasa² ku, semua pengorbanan ku untukmu....


arghhh! gile ah
rase cm nk gile je. ni sume monyet punye pasal. xgunee.
dasar buret rabak. monyet monyet monyet


No comments:

Post a Comment