hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 28, 2009

wuhh

haha! nih la org panggil bodoh sombong. begini ceritanya, ade sorang minah nih ( nama xleh ckp la, kene jge gk name comeyyyy die tu ) adee ke patut die kate aku yg terhegeh-hegeh nk kawan ngan die dan die plk sebaliknya, means die xsuke aku tp aku jek yg nakkkkkk sgt kawan ngan die. haha! manusia yg bodoh ibarat keldai, nih la die. act, time aku online myspace die yg cpt2 comment aku, ( comment die : on ym laa ) haha! die yg suh aku on ym supaya lebih senang die nak sembang ngan aku. so? sape yg terhegeh2? aku xkesah ar kan nk kawan pun, tp
bile jadi gini yg aku benci. depan die bukan main lah baik ngan aku, blkg die kutuk2 ckp xsuke aku. hoi bodoh! kalo xsuke jgn jadi hipokrit ajk aku g KFC la, nk tnjuk album die ngn BF die laaaa, porahhh weh. aku xhinginnnn pun ade kawan cm ko lah. dh la koya duduk dalam hutan tapi kate duk london? husss.. agak2 arr kan. manusia yg xpernah bersyukur ngn ape yg ade. dh la gatal suke goda2 bf org lain. aku maaf kan ko pun dh ckup baik dh. ape ko ingat ko tuh cantik sgt? koyaaaa jer lebih.. bodoh! bodoh! bodoh! haha1 act, aku rase die jeless aku much better than her, well... haha ( takburnya, isk dosaaa, tp xpe la, just utk melepaskan geram )

p/s : jangan dengki ngan kelebihan org lain. usaha sendiri!

No comments:

Post a Comment