hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 1, 2009

penat.penat

aaaa hari nih hari yg memenatkan. ehm, bosan nye laa. nk buke myspace aku dah cancel account, friendster pun sama. xpe la, untuk kebahagian aku jgk. mcm xcye je aku cancel orp? tp dats da truth. haha. sial weh. aku rase penat gile babi laa, mybe sbb pose kot. keje plk macam² kene wat. office tgh bz la, byk order. terpaksa lah aku jalankan keje aku. so tiredd. balik keje je aku truss ttido. smpai lah berbuka. haha. makruh sbnrnye tido kan?
tp xpe la, sbb aku penat. malam plk kuar jalan² dengan sygs:) gi jalan round² gitu jek. bile balik truss tido. it was a good day:) aku tertido dalam senyum. haha. koyaaa

No comments:

Post a Comment