hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 28, 2009

morningg

aaa.. morningg peeps. ngantuk nyee.. keje banyak, tp malass lagi nk start. badan letih laa, xcukup rest. rase cm nk tido jek. tp xkn laa, kang kene sekeh ngn big boss baru tau, haha. berani cubalah. hmm... siyess penat. aku mula rasa serabut dan benci ngan persekitaran aku. rasa cam terlalu rmai yg mengada-ngada, over react. terlalu rmai yg suke menyebok, plis pliss pliss. i cant stand it anymore. sbb pe org xleh jadi diri sendiri? sbb pe org kene berlagak? kene busybody? just be urself pastu duduk diam² jangan kacau org, xbleh ke? sbb pe la manusia suke tgk manusia lain merana.. xberperikemanusiaan goh laa.. tension aku. xtahu gane nk luah nihh, arghh! bagaikan menjadi satu beban kat aku ngan perangai² manusia di sekeliling aku nih, nk over² pegi jauh dari aku laaaaa...
thankss:) let me sleep, haha. byee!

No comments:

Post a Comment