hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 1, 2009

euuwww

errr.. rly bored lah! aku still geram ngan si bangang tuu.. rly! aku xtau nape aku kene sakit ati smpai hari nih. mybe patut kot. bodoh punye perempuan! bajet hot ler tu, euwww! aku bukan nye teringin sangat nk kutuk² ko, tp ko tu da mlampaui batasssssssss. aku pun ade tahap kesabaran nye jgk. ye aku tau sedari awal kite kenal ko xpernah nk duduk diam mind ur own bsness. ko asyik ke situ ke sini mencari mangsa mulutt jahat ko tu. hoi manusia! ko xde keje lain ek? bodoh laa.. bajet sungguh la ko nih. yes, mmg ko lawa la jgk kot ( saje jek bg kembang idung die bia same ngn bontot die yg besaaaa tu ) tp, ko patut bersyukur ngan ape yg ko ade, yg ko pegi kutuk² tentang fizikal org lain awat ha? walaupun org lain xseperfect ko, but hidup diorang much better than hidup ko yg penuh ngan hipokrit. ac ko jeles aje kan ngn kelebihan org lain? kan kan? just angguk jelaa. mmg ko gitu pun. hati ko pnuh ngan hasad dengki. contohnya lihat aje ape yg ko dh buat kt aku. aku benar² ingat ko nih punya hati yg baik muliaaa, but huh! hati ko kotorrrr! ko xsuke tgk org lain lebih perfect dr ko. hoii, mane ade makhluk di muka bumi nih yg perfect. cubalah bersyukur, say alhamdulillah TQ ALLAh. hah, ko bajet ko perfect ke? talk to da handdddddd. haha. ko tuh cerdik ( mengikut cerita ko lah, yg betul aku xtau. ) kalo betul ko cerdik, pkai lah otak ko tu, jgn dibiakan berkarat dek hasad dengki ko tu. ko tgk aje comment2 ko kat page MYSPACE aku, rly, sumpah nampak baik, mulia, friendly. but blkg aku ko boleh plk kutuk aku? haha. silap org dowh. aku bukan jenis yg suke berdiam diri ngan ape yg ko dh buat. dulu ko dh kianati aku, then aku maaf kan ko, now wht? bodoh la! mak ko xajar ko ke supaya mind ur own bsnes? bodoh! aku kenal rmh ko, sorry la ye, mengikut penceritaan ko ko nih terlebih perfect. hebatt! contoh dlm pelajaran, ko uar2 kan pd sume org yg ko berjaya, but time real punye SPM? HAMPEH. tu jek aku boleh ckp. ko ckp ko berada, iye mmg ko berada, tetapi ngn hasil kikis duit BF. haha. xyh la berangan nk berlagak dpn aku hoi, aku tau sume la. tgk org la jgk kalo nk tipu pun. pakaiiiiii otak!

p/s : sedar2 la hoi, hidup bukan selalu berada di atass, sesekali duk la kt bwh, pndai2 la ko elak taik ayam!

sudah ler, aku malass bercakap psl perempuan bodoh ini. till then, salam.

No comments:

Post a Comment