hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 27, 2009

oh..but why?

hmm.. heyy, makin hari aku makin gemok. oh no... buntu.buntu. gane ar nk wat kembali slimm? im in trouble.
hmm, forget it la. hari ni aku on myspace jap td untuk approve comment jek. last² tgh syok² duk bace comment mber² aku tibe2 ade masuk mail. from someone yg aku xkenali, name nye miss senok ape tahh, gile siot. tibe² jek marah² aku, maki² aku. ape ke hal nyee weh. siapp warningg aku plk. ohh mommy, im so scaredddddddd. haha! siann la ke mu. hoii sial, ape ke jadahnye ko sent mail gitu kat aku? ade aku kenal ko? ade aku kesah?
mmg betul2 kurang ajar la ko babi. aku xpernah usik ko pun. yg paling aku xfaham ko cakap aku kacau ko?
ohh plissss ya, aku xminat kaum sejeniss aku, apetah lagi jeniss yg macam ko nih. pkai tudung tp maki² kat org. arghh! bodoh punye perempuan. buat malu kaum wanita jek. gilaa la lu cibai.

No comments:

Post a Comment