hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 24, 2009

holaa..

hahaha.. hari nih aku rase weak giler. cm xdop tenaga langsung. xtau la bkpe jd gini.. maybe disebabkan aku sakit gigi pahtu mari demam slalu. oh no! aku pun hari rase moody sgt², bakpe manusia di sekeliling aku xpernah nk faham dan cuba mengerti ape yg aku rase? oh my god. yes, im sufferrrrrrr. contoh paling terdekat skali rakan² sekerja aku. dah tau aku demam tp mcm saje je bg keje kat aku bertimbun-timbun. bertimbang rase la sikit hoi. kalo aku cergas sehat sejahtera xpe la nk buli gitu pun. nih aku nk diri pun xlaratt.... oh goshh
manusiaaaaa, bkpe la gitu. aku plk junior, mesti la kene ikut jek keje yg disuruh. aku terseksa wehh.
hmmm.. abaikan jelaa, dh memang keje aku pun kan, xkn nk bio je. whts a horrible day!

haaa.. tibe² jer aku terdengar lagu nih, best jgk. tp most part aku paling ingt dlm lagu nih tang chorus die ( eleley, mmg sume lagu pun manusia ingt tang chorus dulu ) act, ade kisah disebalik lagu nih.. aku xigt sbb ape, tp aku ingat aku pernah nangis time lagu nih dimainkan, dan mase tuh memang time chorus die. cam kene jek, haha. nih aku sertakan lagunye;

No comments:

Post a Comment