hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 20, 2013

Red Velvet

Siapa kenal red velvet? Mestilah semua orang kenal kan kek sesedap red velvet ni. Tipu lah kalau ade orang cakap tak kenal red velvet. I love red velvet, cewahhhh gitu. HAHA


Ok, sebenarnya nak buat kek red velvet untuk adik ipar tersayang sempena birthday dia. Tapi, masalahnya sekarang aku mane pernah buat kek red velvet ni. Selama ni tahu makan jee! Kalau moist choc cake tu selalu lah buat sebab dapat resipi dari mak sedara aku yang best gile okeh, takde kedai dan takde sesiapa pun berjaya buat moist choc cake sesedap aku, eh?! HAha. Tipu, tapi serius resipi moist choc cake dia sedap!


Aku dah puas google resipi red velvet ni, rata-rata resipinya sama. Ramai bloggers try resipi Kak Nani rostam, a.k.a  Hanis Zalikha's mom dan semua bagi feedback yang positif dan sedap! Ingat nak try jugak, tapi masih mencari-cari resipi yang paling mudah dan paling sedap, aaa caneee tuu?! Nak paling mudah tapi paling sedap?! Ye, memandangkan aku ni bukanlah rajin sangat, so kena cari yang paling simple method. kihkihkih.  


Ok lah, once aku dah baking red velvet dan hasilnya sedap, aku akan update disini ye. Adioss amigosss.
See you soon. :)


No comments:

Post a Comment