hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 1, 2011

♥ The Day YOU Went Away.




THE DAY YOU WENT AWAY ~ M2M


Verse 1
Well I wonder could it be
When I was dreaming ’bout you baby
You were dreaming of me
Call me crazy, call me blind
To still be suffering is stupid after all of this time

Pre-chorus 1
Did I lose my love to someone better
And does she love you like I do
I do, you know I really really do

Chorus
Well hey
So much I need to say
Been lonely since the day
The day you went away
So sad but true
For me there’s only you
Been crying since the day
The day you went away

Verse 2
I remember date and time
September twenty second
Sunday twenty five after nine
In the doorway with your case
No longer shouting at each other
There were tears on our faces

Pre-chorus 2
And we were letting go of something special
Something we’ll never have again
I know, I guess I really really know

Chorus
The day you went away
The day you went away

Pre-chorus 1
Chorus

Bridge
Why do we never know what we’ve got ’til it’s gone
How could I carry on
The day you went away
Cause I’ve been missing you so much I have to say
Been crying since the day
The day you went away

The day you went away
The day you went away



Sejak aku darjah satu lagi aku dah start nyanyi-nyanyi lagu ni. Sebab masa tu lagu ni tengah hot dekat radio, on air je mesti wajib ada lagu ni. Tambahan pulak, mak saudara aku waktu tu belasan tahun, tengah minat gila-gila dengan M2M ni, jadi dia dengar aku pun dengar sama. Macam tu lah... Sampai satu hari tu, bonda kesayangan aku hadiahkan pulak kaset M2M nih (waktu tu cd/dvd/mp3/mp4/mp5 belom ada ye, so cuma ada kaset je) lagi bertambah-tambah minat aku dekat M2M ni.



Usia dah menginjak remaja. Lepas tamat sekolah rendah, aku dah jarang dengar lagu M2M. Yelah, dah banyak pendedahan, Avril Lavigne lah, apelah.. Terus M2M dilupakan macam tu je, tapi lagunya masih ingat ok.



Start form 4, aku transfer daripada sekolah lama aku ke sekolah baru *nama sekolah dirahsiakan*. Lama jugaklah nak dapat adapt dengan enviroment baru ni...



Satu hari...
Aku dengar budak kelas aku nyanyi lagu ni. Apa yang aku pasti, tak ramai kot yang dengar lagu ni, so terus terpanggil untuk nyanyi sama *eh tiba-tiba pulak? haha.. Start pada hari tu, aku dengan dia semakin rapat, rapat macam isi dengan kuku, rapat macam daging dan tulang, saling melekat.



Malangnya... Perhubungan tu tak lama, akhirnya kami terpisah jugak...



Sejak hari tu, aku dah tak rasa dekat dengan dia. Semakin lama semakin jauh... Ohh lupa, dia pun dah ada kawan baru. So, aku tak rasa nak rampas dia balik. Dan aku nampak dia cuma baik-baik saja disamping dia yang baru. Let bygone be bygone. Bagi aku, dia adalah perkara lepas aku.... Aku harap dia bahagia dengan sahabat barunya. Thanks for everything you've done for me.








end.


No comments:

Post a Comment