hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

♥ New Hairstyle please...

Rambut dah mula panjang! Gosh, a lil bit messy for me i think sebab aku memang tak pandai jaga rambut. Kebanyakkan masa aku just ikat je or sanggul simpul, nak lepaskan je rasa tak sampai hati sebab kesian dekat orang lain tiba-tiba terkejut tengok pontianak harum lalu sebelah dia! So, i looking forward for a new haircut style. Any ideas?


Ni Cristina Ricci, gila bukan aku. HAHAH. Agak cun rambut dia tapi
rasanya muka aku tak sesuai kot rambut macam ni. kan? kan?




AnnaLynne McCord. Aku suka gila rambut dia! Cut gila kan?
Tapi boleh ke rambut aku jadik macam ni? Dah la rambut aku tak
berapa nak lurus, then takkan nak kena iron setiap kali nak keluar?




Lawanya rambut Chloe Moretz ni! Suka jugak. Tapi muka aku gemok,
muka dia kurus. Takut seyh nak try tiba-tiba jadik weird je muka aku...
But i love this ;)




Dengan muka Keira Knightley lawa lah kot.




Last but not least. Rambut Demi Lovato memikat kalbu.
Rasanya dengan muka aku pun ok kot, wavy sikit2 jer. Bukan
macam Twister Fries yer adik adik, wavy sikiiiiiit je. Baru cun, awww :P





Alamak! Lupaaaa. Rambut Hayleyy is ♥ too. Simple and just nice.

kan? Kan? kan? cute jer and suit dengan muka dia.
Loveeeeeee :)



Nak buat perubahan hidup ni kena fikir dua tiga empat kali, nanti menyesal kemudian tak guna. So, let me think twice yang mana satu idaman kalbu. But i think yang rambut Demi Lovato sangat cun lah.. Tapi tengah confuse nak rambut panjang ke pendek? Dah dua kali potong boy haircut sebab rambut rosak. Sekarang nak kembali berambut pendek atau biar panjang terus?
Goshhhh, blur ler -.-




I'll be back! Bye!



No comments:

Post a Comment