hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

♥ You mean?

Maksud awak?


Bukan "awak kejam?".


First time rasa sedih tahap gila babi. Dah dua hari tak online facebook mahupun blog. Busy kot siang kerja malam jadi kutu rayau. Sebab tu tadi rasa excited semacam je nak online, tapi kalau tahu macam ni jadinya sumpah aku tak nak online sampai bila-bila. Menyesal dowh! 30 days of challenge pun dah jadi tak challenge sebab ter'skip dua hari T_T




So, petang tadi aku pun online sebab nak lepas rindu dendam dekat blog and facebook. First buka facebook personal, then facebook bisnes, last sekali baru on blog. Blogwalking lah aku dekat blog yang wajib aku tinjau tiap-tiap hari. Mula-mula macam biasa lah, baca then sengih-sengih sorang-sorang depan laptop. Lepas tu aku usha blog kawan aku yang tersayang (yang wajib aku baca almost everyday) tapii..... ;'((





Dulu kan, dekat blog dia kan ada gambar aku, ema, dia sendiri dan mila. Bukan gambar post, tapi gambar html dekat sidebar. And and gambar aku dia letak paling atas sekali, then gambar mila then gambar ema, last gambar dia. Tapi, tadi aku tengok gambar aku dan ema dah takde dah dekat blog dia, just tinggal gambar mila and dia je. Hmmmm.... Aku macam terkedu terdiam terbatu, terkilan jugak. Dalam hati aku like kenapaaaa? Kenapaa? Kenapaaa? But i refused to ask her why, so i just let her by ;'((





Sedih kot sekarang, sedih giler. I kept saying in my head, why? Why should you? Apa salah kami?? Ohh, serius sedih T_T but bila terasa dah nak menitik tu cepat-cepat cover sabar.... sabar... Allah kan ada ;') Kalau boleh nak tahu kenapa dan mengapa. Like, you mean?


.

No comments:

Post a Comment