hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

♥ DAY 4 ~ 30 Days Of Challenge

Day 04- A habit that you wish you didn’t have



Ibarat membuka pekung di dada? Takde lah. Sesekali harus mengaku perangai buruk kita supaya jadi pengajaran dan iktibar dekat orang lain. Tapi tapi.... tiba-tiba rasa malu *shy* haha what theeee....




Aku rasa aku ada banyak perangai buruk, serius T_T Tapi malas ah nak mengaku banyak-banyak, cukup lah sekadar satu atau dua perkara, yang lain simpan tutup kemas-kemas dulu. First, I had noticed yang aku ni sebenarnya terlalu teramat ter-sangat jealousy, serius. Dia (ehem²) add perempuan lain dalam facebook pun aku dah naik darah, padahal perempuan cun-cun tu dari mexico, indo, US dan macam-macam lagi yang bersekutu dalam table poker and and aku pun main sekali, tu pun aku jealous? Gila.




Aku jealous bila bestfriend a.k.a BFF aku ada bestfriend lain. Yang tu sebahagian jealous jugak, tapi dia bestfriend dengan orang lain aku tak jealous pun? Pelik kan? Gila. Tapi yang ni bukan salah aku sepenuhnya *eh eh dah lari topik, next entry please.




And and satu lagi bad habit aku, aku suka buat muka sombong bila ada strangers. No wonder lah Wyna cakap aku sombong masa first time jumpa dia. HAHA what theeee.... Ok lah, tu je kot. Bye!


No comments:

Post a Comment