hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

♥ DAY 2 ~ 30 Days Of Challenge




Day 02- The meaning behind your blog name







Ape eh nama blog aku? HAHAHAHA. Okeh. okeh serius ni (sambil buat muka serius). Dulu nama blog aku adalah Life is a beautiful melody. Alahh, siapa yang tak tahu kan ayat tu dari mana. Ayat tu aku dapat daripada nama bag aku SUPER LOVER, so Life is beautiful melody tu macam motto dia lah. Tu nama blog aku yang first sekali.


Then, terasa panjang sangat je nama blog aku. So, aku pun tukar jadi Lya Jailani. Ehem ehem, siapa-siapa yang belom kenal aku, heyyy Im Lya ;) So, Lya tu memang nama aku, sebenarnya Alya tapi Lya ni macam nama timang-timangan lah. Rasanya semua kawan aku dan bukan kawan aku pun panggil aku dengan panggilan Lya. Jailani pulak, ehem ehem sebenarnya nama cinta hati aku. Sejak tu emak aku selalu je cakap eh ehh sejak bila tukar nama bapak jadi Jailani? HAha. Comel je -,-



Aku Lya dan dia Jailani





So, that's it. Simple je kan. Okeh, nak mandi. Bye!


No comments:

Post a Comment