hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

♥ DAY 1 ~ 30 Days Of Challenge

Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.





Haha. Aku rasa yang ni lah kot recent picture aku. Gila oldskul dowh gambar ni. Tapi takpelah, terima jelah, dah memang mata kau tu sepet! hahah! Okeh, sekarang masa untuk 15 interesting facts about myself..



1- Gedik (mengaku T_T)
2- Kadang-kadang adalah jugak teserlah kemanjaan tu (aku cakap kadang-kadang okay)
3- Terlalu sensitif
4- Tak pandai bergaul
5- Too jealousy (kesian siapa yang dekat dengan aku, kan kan kan)
6- Sombong
5- Ego melangit
6- Suka minum air berais sahaja
7- Hate VEGEiy
8- Suka ayam
9- Suka hitam dan pink
10- Suka bisnes
11- Suka coklat (visit http://cutechocolate10.blogspot.com)
12- Sayang emak, dia, family & buddies
13- Pencinta kucing
14- Benci hipokrit
15- Aku jahat kot...??


Okeh, bye!

No comments:

Post a Comment