hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

♥ Perangai 'manusia'

Adoi manusia...

Ingat lagi tak manusia yang jual barang mahal dekat aku tu... Dan cuba nak malukan dan jatuhkan reputasi bisnes aku tu....? Seenak-enak dia je tuduh aku pulak yang nak lingkupkan kedai dia. Aduhai... Padahal dia yang buat kecoh dalam facebook aku dan blog bisnes aku. Tiba-tiba tuduh aku nak lingkupkan dia pulak? adoiiii.... Manusia ni sorang ada je lah nak menuduh orang. Suka je cari salah orang. Aku tak saman malu kau pun dah cukup bagus la. Dah tu berlagak baik pulak cakap pasal aku dalam facebook dia. HAhahah. Apa kau ingat aku heran sangat ke? Aku dah kenal kau dari sekolah lagi, perangai buruk nak mampus. Pernah dekat sekolah baru satu kelas tu pulau dia. Fikir lah apa yang dah dia buat. Ni sekarang dia cakap aku pulak nak lingkupkan bisnes dia, padahal aku tak post anything pun dalam facebook dan blog dia. Tu pun dah kira cukup bagusssss. Adessss.... geram nih, geram dengan syaitan yang bertopengkan manusia!


Cukup-cukup la weii... Aku je yang bodoh kena tipu dengan kau hidup-hidup. Tapi kau tak yah la nak tipu orang lain pulak. Kau tu berniaga, jaga lah keberkatannya. Kalau untung berlipat ganda sekalipun tapi tak berkat tak halal tak guna jugak. Renung-renungkan lah.

No comments:

Post a Comment