hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

♥ Pedihnya saat kau tiada...

Sobs. Memang... memang entri kali ini penuh dengan sobs. Faham tak makna disebalik sobs? Sedih la.... Entah kenapa dalam dunia ni ada yang busuk hati, kejam, sadis, tidak berperikemanusiaan, kebinatangan dan macam-macam lagi yang negative. Kenapa??



Di suatu tengahari, Johny dan Jenny tengah tidur. Tapi.... aku angkat dan letak Johny dan Jenny dekat luar sebab aku nak keluar. Masa tuu aku tengok elok jer Johny duduk kat luar main-main dengan Jenny. Malam tu aku balik, cuma Jenny aje yang tunggu aku. Johny tiada. Aku panggil nama Johny berkali-kali tapi dia tak balik jugak... Sobs. Kebiasaannya Johny dan Jenny bila dipanggil akan datang dengan lajunya. Sobs. Sobs. Hati aku dah berdebar... Mana Johny? Takkan Johny tak dengar aku panggil. Johnyyyyyyyyyy....





Termasuk hari ini, dah dua hari Johny tak balik. Aku bimbang, risau dan teramat rindu. Sejak tu, Jenny dah takde kawan. Jenny asyik termenung jer... Sobs. Sobs. Dan bila aku nampak Jenny termenung aku akan turut bersedih. Aku yakin, Johny tak sesat. Johny tak main jauh-jauh. Aku yakin sangat ada orang ambil Johny sebab Johny tu manja dan tak pernah main jaun-jaun dari rumah aku. Sobs. Sobs. Jahat punya manusia.

Ini Johny. Berusia 8 bulan sekarang.


Johny... I miss you so much. Kepada siapa-siapa yang ambil Johny, tolong lah kembalikan Johny ke pangkuan keluarganya. Kami rindu Johny kami. Pleaseeeee.....



Sekarang cuma ada Jenny dan Miki. Johny.... Pleasee come back. We miss you

No comments:

Post a Comment