hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 13, 2010

♥ Majlis Bajet Comel.

Entri ni diberi nama Majlis Bajet Comel sebab berkisah tentang sebuah majlis yang mempunyai perempuan-perempuan comel :- dua orang masih jomblo, dua orang sudah double, dan satu pasangan bertunang. So, kesemua watak-watak perempuan dalam entri ni semuanya memang bajet-bajet comel belaka, kecuali seorang perempuan yang sedang bertunang. Tu pun sebab dia mekap cantik-cantik, pakai baju cantik-cantik, dapat cincin cantik-cantik, jadi dia memang cantik. Kami je yang BAJET COMEL. hahah





Ni sepupu aku, dia yang rasmikan kamera dengan gambar dia dulu. Tapi ni gambar aku snap. Memang dia excited macam dia je yang nak bertunang, hihi. Sabar ek Yani, nanti turn Yani kitorang buat aksi bajet lawa pulak ok.




Candid nih. Entah, sepupu-sepupu aku ni memang comel kot. Cececeh :P
Anouncement : depa-depa ni masih SINGLE but not available. HAHA


Malas lah aku nak cerita panjang-panjang. Biar gambar yang ceritakan segalanya. Selamat melayan gambar-gambar di MAJLIS BAJET COMEL ni ye. Sebut banyak-banyak kali bajet comel bajet comel bajet comel, mudah-mudahan comel sungguh lah kami yang dah tersedia comel ni. HAHA.






Dah habis? Yelah, dah habis.. Courtesy of Yani ok. Cerita sebenar sepupu aku bertunang pada 06 June 2010 hari tu. Ni lah serba sedikit gambar semasa bertunang tu. Tak snap sangat pun sebab sekejap sangat majlis ni. Settle semua, Alhamdulillah.


Last but not least...



Peace No War daripada kami :) Bubye everybody. Have a nice day peeps!

No comments:

Post a Comment