hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 24, 2010

♥ NONE ?!

Whoaaa gila ah, hari ni sangat hectic bagi aku dimana aku telah lalui bermacam-macam dugaan dan detik-detik yang sangat mendebarkan. Aku memang sangat penat. Penat sangat-sangat dan perlukan rehat. Jadi malam ni pun aku tak nak cakap banyak, nasib ah blog nih nak bersarang pun, hidup aku lebih penting, emak aku lebih penting, yang lain mohon diketepikan dulu.



Malam ni, umat bukan ISLAM atau non muslim telah cuba mencabar tahap kesabaran kita dengan beramai-ramai nak lukis potret Nabi Muhammad S.A.W kita. Dammit! VAVI VETUL SI VAVI-VAVI NIH (dah la memang dah makan vavi, patut ah kepala senak). Jadi, sebagai umat ISLAM yang mengaku ISLAM itu agama ku, Allah itu tuhan ku, Al-Quran itu petunjuk ku, Nabi Muhammad itu diutus oleh ALLAh untuk ku, maka tolong kita ramai-ramai boikot laman sosial seperti Facebook, Myspace, Twitter, Orkut dan segala mende alah tu lah dengan niat memboikot demi Nabi Muhammad kita. Tolong, tolong sayangi Nabi kita...



Sekian, wa tidur dulu. Selamat malam.

No comments:

Post a Comment