hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 24, 2010

♥ Gelagat budak jakun tak pernah jumpa air

Saja nak suruh Fyzah marah dengan tajuk entri sebab dia tahu memang aku maksudkan dia lah, aku tak! Hahah Aku tak plan betul-betul pun nak pergi mandi manda nih, semua on the spot. Bangun pagi rambut serabai tengok phone ada orang tanya nak pergi sekayu tak, terus bye bye katil bantal busuk semua pastu pergi mandi dan makan. Makan mestiiiii !


Aku terfikir, nak ajak siapa lagi sebab tak kan lah nak pergi berdua je? Ceshh, dah ingat Fyzah tengah cuti terus paksa dia ikut sama, tak ikut tak nak kawan! Bhahaha :P Call Ena pulak mana tahu dia nak ikut, Ena ada kat Dungun hampeh. Jadi, ke sekayu lah kami berempat.



Muka budak jakun nombor satu tak pernah jumpa air, padahal study nursing memang dah familiar dengan cecair ?! BHahaha :P




Budak jakun nombor satu dengan budak jakun nombor dua buat aksi bajet comel control ayu tengah-tengah mandi. Air dah lah sejuk gila, sampai ke tulang hitam wacakapluuuu...




Nih kerja siapa capture gambar budak jakun nombor satu nih je?!




Ceshh, masa mula-mula jemput dia kat rumah mati-mati dia cakap tak nak mandi, tak bawak bekalan baju mandi pun, tapi bila dah sampai terus ajak aku terjun. Nasib baik aku bawak baju spare in case kalau baju kotor ke ape ke boleh tukar.





Tapi yang tak syok nya mandi sekejap sangat. Sampai situ dah pukul 5 lebih, mandi-mandi satu jam je terus berangkat pulang ke pangkuan keluarga (Fyzah je balik ke pangkuan keluarga, aku sempat isi tangki perut aku dulu dan sempat pusing-pusing dalam funfair but at the end of story, gaduh, terus pulang ke pangkuan keluarga jugak.)




Ok, lunch time. Bye!




Eh Eh jap! Apsal gambar aku sekeping je?! Siap kau.




4 comments:

  1. oiiiiittttt!!!! mu kate aku jakun ea? aku ikut mu je..xmo pon mndi ni..

    ReplyDelete
  2. yela, mu xmo mandi, tapi mu mandi gk. haha :P

    ReplyDelete
  3. hahahaha...aku mndi dah kt umah
    tman mu je...kalo aku xmndi ekg mu xmndi gak

    ReplyDelete
  4. eleleyyyy! takpe ahh, yelaaa mu teman aku jeee. hihihi

    ReplyDelete