hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 13, 2010

♥ 5 Lelaki Paling Kacak di Dunia

Ahli perniagaan dari UAE.. Fazza. ( Mata dan bibir yang menawan )



Penyanyi Turki, Tarkan. ( Mata yang memukau. )



Lelaki Pakistan paling kacak. Aktor Imran Abbas.
( Mata dan bibir menawan. )




Lelaki India paling kacak. Aktor Hrithik Roshan. ( Berdada bidang )




Lelaki Arab paling kacak. Cucunda Raja Faisal.




I wonder lah, kenapa Brad Pitt atau David Beckham atau Orlando Bloom atau Tom Cruise atau George Clooney tak termasuk dalam senarai 5 lelaki paling kacak di dunia? Tak cukup kacak ke depa-depa ni?

8 comments:

  1. sume arab jee.
    malay xde?
    ahha

    ReplyDelete
  2. Hrithik Roshan kacak ke?
    eeeuuuu! hik2

    ReplyDelete
  3. erah : malay xde. haha

    Lah : hrithik roshan tersangat kacak, tersangat-sangat-sangat kacak. boleh cairr tau tengok dia

    ReplyDelete
  4. nasib baek salman khan xde dlm list.. mau muntah aku kalau dia ada

    ReplyDelete
  5. hitrik roshan macam muka hampeh. Bangla mesin rumput umah aku lagi hensem.

    ReplyDelete
  6. Aarr..! hensemm..nye..

    ReplyDelete
  7. Aarhh..aq sanggup tido dng diorg ni..ha ha

    ReplyDelete
  8. i pun hemsem jugak oke !! HAHAHAHAAHAHAHA.

    ReplyDelete