hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 15, 2010

♥ Rindu Kereta Hari sangat

Hari ini rasa macam nak pergi swimming. Tubuh saya panas, lesu.. Lengan saya pula stills weak, nak angkat lebih-lebih sakit tak terperi. Terseksa... Sayu... Pilu... *tiba-tiba keluar lagu Bila Cinta Didusta. ( Mengom! ).

Saya rindukan suasana semasa berada di Johor. That time saya tak terasa sunyi langsung, malah saya lebih happy dan terasa diri disayangi *lagu Ukays pula jadi mangsa ciplak. ( Gila! ) Walaupun terpaksa lebih rajin, tapi saya suka begitu ( sangat! ). Kenapa lah saya mesti kembali di sini... Bukan tak best, tetapi saya lebih tenang di sana. Tak perlu susah-susah pergi kerja macam ni. Boleh selalu berdampingan dengan Kereta Hari saya. Waaa, i miss you sangat my Kereta Hari T_T

By the way, semasa saya berada di sana, saya hanya shopping sayur-sayuran, ayam, ikan, sangat neutral sebagai seorang surirumah kan? Saya suka... Suka sangat-sangat, mengatasi masalah obses Jeans, Handbag, Hair permanent. Wah, miss the moment!
Disebabkan itu, saya sangat rindu Kereta Hari saya. Kalau lah Kereta Hari saya ada di depan mata sekarang, saya nak peluk Kereta Hari saya kemas-kemas, saya nak tampar Kereta Hari saya laju-laju sebab berani tinggal saya yang lemah ini, saya nak kucup Kereta Hari saya banyak-banyak sebanyak rindu saya terhadapnya, i miss you Kereta Hari. Love you so much!





Pesanan : Jangan guna perkataan yang bewarna merah dalam perperiksaan.

No comments:

Post a Comment