hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

♥ i want this! please...

Tengok, cun betul kalau dapat kereta macam ini.

Nak kereta, nak! nak! nak! pleaseeeeeee!



Sekarang ini, kalau tak ada kereta sendiri susah nak bergerak.
Tak kan lah nak naik bas? Cab? Sigh.



Macam biasa, dari dulu sampai sekarang, hanya Honda Jazz pink
ini sahaja menambat hati saya.




Arghhh Shit! i Want this so badly. Kalau ada orang yang
cakap kereta ni tak cun, memang orang tu gila.
This is really awesome :')


Saya betul-betul sudah jatuh hati dengan Honda Jazz Pink ini.
Kepada sesiapa yang berkenaan ( husband and mummy ) please take
a note. Saya mahu ini sangat-sangat. And and, my besday coming up next! :D




Ohh, kalau susah sangat nak belikan Honda Jazz Pink, belikan yang
ini pun tidak mengapa. Saya terima dengan hati yang terbuka (-,-)
And, this is Pink Ferrari. Thank you sayang.

No comments:

Post a Comment