hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 11, 2010

♥ Hush Hush, saya menang lagi !

Yeayy! Kalau macam ni tiap-tiap hari kan best. Tak perlu lagi nak susah-susah bekerja cari rezeki. *ayat cam sial. Haha. First, bersyukur sangat-sangat saya tak payah susah-susah mop lantai hari ini. Dah penat berkemas satu blok dari depan sampai ke belakang. Penat sangat-sangat, tapi masih tough (-,-) Sekarang baru dapat online, tu pun sekejap sahaja sebab terpaksa buat artwork lepas ni. Sigh. Kan bagus kalau tiba-tiba dapat wang 2 3 juta jatuh dari langit, kereta mewah 4 5 biji ( kalau boleh, Baby Merc satu, Honda Jazz satu, Lamborghini satu, skyline gtr satu, evo satu) Damn*
Lepas tu kan, dapat banglo 4 tingkat, siap kat level 4 tu ada swimming pool bentuk LOVE dan siap ada garden untuk buat gathering birthday party contohnya. Grrr, impian yang tersangat-sangat-sangat besar untuk dicapai. Berusaha dan berdoa sahaja lah mudah-mudahan impian saya ini menjadi kenyataan. * sure ramai orang sayang (-,-)


Okay, straight to the point (* sebab hubby marah cakap berbelit-belit), semalam saya menang lagi. Tapi hanya satu game sahaja, yang lagi dua tu satu kalah satu seri.

Arsenal 1 - Liverpool 0
Aston Villa 1 - Manchester United 1
Everton 2 - Chelsea 1


Sigh again.

No comments:

Post a Comment