hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 24, 2010

♥ Eh, waktu tu.....

Marit and Marion

Hah, memang! Memang waktu tu saya kecik lagi. Kalau tak silap lah, masa tu saya baru darjah 2 atau darjah 3 lah. Memang saya gila sangat-sangat penyanyi muda M2M tuh (lagu blogpage saya ini lah, walaupun tak ada sesiapa yang bertanya tapi saya nak cakap juga, sebab kalau malu bertanya, sesat jalan. *ehh ehh? wtf? stop it Lya, tak ada kene mengene langsung T_T).

Bayangkan lah sepanjang perjalanan dari Kuala Terengganu terus ke Genting Highland saya hanya dengar lagu-lagu M2m ini sahaja. Tapi, lagu yang paling saya suka lagu Pretty Boy dengan The Day You Went Away. Haihh, memang mengulit kenangan betul kalau dengar semula lagu-lagu tu. Pergi sekolah pun asyik nyanyi lagu tu sahaja, sampai emak saya cikgu-cikgu saya, kawan-kawan saya dah naik muak dengar saya nyanyi. Bhahah:D

Tiba-tiba hari ini teringat lagu-lagu tu. Saya memang dah lama sangat tak dengar sebab dah terlalu banyak band lain yang best-best. Gahhh, gila rindu waktu pergi genting dulu, sambil dengar lagu ni, terasa ingin flashback jadi budak-budak balik. Saya search kat youtube, perghhh memang banyak lah lagu-lagu M2M, terus dengar satu persatu, terus ambik letak dekat blog :)

M2M

**Nasib baik tak ada gambar masa muda-muda dulu dalam pendrive.


Zaman sekolah menengah, past 3 years ago, saya baru tingkatan empat (innoncence, hingusan, mentah, budak-budak lagi lah kan) saya berpindah ke sekolah baru, duduk dalam kelas baru, dapat kawan-kawan baru dan dapat pengetua baru sebab pengetua sekolah tu bertukar ke sekolah lain *tiba-tiba T_T. Oleh kerana saya budak baru masa tu, saya suka perhatikan orang-orang sekeliling saya. Ramai! Malu saya dibuatnya (promot iklan Polident? Bhah:D)

Saya dapat meja belakang sekali sebab budak-budak kelas saya cakap kalau saya duduk depan orang lain tak dapat tengok papan hitam sebab saya ni tinggi sikit berbanding diaorang. T_T Ok, fine, saya duduk belakang. Then, tengok kanan, eh dia ni cun lah. Macam muka Aishwarya Rai sikit-sikit, macam muka Paskitan pun ada sebab hidung dia mancung gila seyh. She is Diyana, bestfriend saya, saya duduk sebelah dia lah. Dia baik gila (baik dan juga gila-gila) dengan saya. Rindu gila lah kat dia sekarang.

Then, sebelah Diyana tu Syazwina. Walaupun masa first day saya dalam kelas tu dia absent,(sebenarnya first day, second day, third day dia absent.) Diyana lah yang story pasal Syazwina.
Ok fine, Syazwina comel nombor satu, saya comel nombor dua. Haha:D

Okay, sekarang pandang kiri. Aiseyman, ada budak tinggi lonjong tengah tidur. His name is Adam Alif. Sebelah dia, Diyana cakap mamat tu absent juga. Diyana cakap lagi, memang susah nak jumpa mamat sebelah Adam tu. Err, saya macam like i care? tak jumpa langsung pun tak apa. (Sombong plus bongkak kan?)

So, Diyana bestfriend saya, Syazwina bestfriend saya. Ramai lagi lah, tapi tak payah lah nak sebut semua. About a week, saya tengah melangut kebosanan sebab cikgu tak ada. Tiba-tiba ada seorang minah, kecik sahaja minta phone number saya. Saya macam ehh? ehh? tiba-tiba je. Saya bagi lah, then dia blah cam tu je. Ohh lupa, nama dia Farhana, sama macam saya :)

Right to the Left : She is Farhana, i am Lya.



Lepas tu saya sambung borak-borak dengan Syazwina. Syazwina tanya saya pernah dengar tak lagu The Day You Went Away? Gahhh, saya cakap pernah dan saya memang gila dengan lagu tu. Rupanya we both love it! Yeayy! Terjumpa geng sebab masa tu tak ramai sangat kenal M2M sebab terkambus dengan Linkin Park. Suka gila lah, so, satu kelas terpaksa tahan telinga dengar kami nyanyi. HAHA:D


Syazwina Sabila - my lesbo :)



Right to the left : Syazwina, Lya, Farhana




Kesimpulan : Sebenarnya nak terangkan part masa jumpa geng sama-sama suka M2M je, tercerita banyak pula. Ala, lantak ah.

Bye!


No comments:

Post a Comment