hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 31, 2010

♥ we all starving

Haa... Disebabkan kes ini lah terjadi kes ke-dua tadi. Waktu ini boleh dikatakan aku lupa terus problema aku. Aku lepas tension dengan makanan. Yes, dah lama aku tak makan banyak sebegini. Ini tension punya pasal okay. Thanks to Fizah sebab sanggup jadi pendengar setia aku. Haha.

Okay, pencuci mulut kami jadi pembuka selera kami sebab yang ini sampai dulu.
Aku punya ice-cream vanilla sahaja, Fizah dapat triple flavour ice-cream siap ada jelly lagi. Dengki!




Tengok, berlagak betul dapat Triple ice-cream dia. Mentang-mentang
ice-cream aku sikit sahaja.




Haa, desert sudah habis baru pizza kami sampai? Pizza itu pun pencuci mulut.
Fizah dapat pasta seafood. Aku macam biasa spaghetti meatball aku la.




Lepas setengah jam makan. Eh, tak luak langsung pun pasta
hang Fizah? Aku pun sama. Sudah fulltank okay, tak larat nak habiskan.
So, pizza kami tapau sahaja.



Kesimpulannya, kami hanya makan

Spaghetti Meatball
Pasta Seafood *siap ada oyster
Ice-cream Vanilla
Ice-cream Triple * Vanilla, Chocolate, Strawberry plus jelly
Pizza Super Supreme
Mushroom soup
Garlic Bread
Air Pepsi


DONE!





No comments:

Post a Comment