hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 15, 2009

♥ tipah tertipu!

haha. korang pernah tak ditipu dengan jaya nya oleh makhluk yg ada 2kaki, 2tangan, 2lubang idong, tapi xde otak langsung! heee... aku admit maybe aku ni jenis lembut hati, aku cepat marah tapi cepat gak melupakan kesalahan yg dilakukan. sebab tu org boleh backstab aku. kurang ajar sungguh. salah aku jgk kot, berkali-kali ditipu pun stills boleh memaafkan dah tu siap tolong plak lagi, then kene tipuu lagi. selambe je org lain memperbodohkan aku.

hello manusia² yg pernah tipu aku,,
aku maybe lemah, maybe tak sempurna, maybe bodoh, tapii aku tak punya hati busuk cm korang. aku tak berniat nak tipu, nak backstab, nak guna² korang langsung... tak pernah terlintas kat hati aku nak khianati hubungan kita sebagai kawan, sebagai kekasih, sebagai suami isteri. selama aku berkawan ngan sape² pernah ke aku backstab kawan² aku? pernah ke aku kedekut pertolongan yg diperlukan? pernah ke aku lokek ngan kawan² aku? kalo ade kesusahan aku mengalah x? ya allah, kejam nyeee korang....

aku banyak kali dah pun kene tipu, tak kesah la kwn² ke pakwe ke family ke, sume la yang aku sayang. kalo aku xsayang aku xkesah kene tipu skali pun, ni dari org yg aku sayang. most important person in my life... tapi stiap kali aku kene tipu, stiap kali tu jugak aku memaafkan, stiap kali tu jugak aku diperbodohkan... sekarang aku nak tanya,,

mane hak aku sebagai kawan/kekasih bagi korang?

dimana korang letakkan kepercayaan aku terhadap korang?

ape makne hati dan perasaan aku bagi korang?

happy ke korang kalo aku bersedih?

tak cukup baik ke aku ngan korang?

tak cukup mengalah ke aku ngan korang?

aku tak pernah tolong korang ke?

sebab pe korang tergamak tipu aku?

ape korang rase bile dpt tipu aku?


xpe la.. aku insan hina, insan bodoh, selalu diperkotak-katikkan, tapi aku xsuke tgk insan² yg aku sayang ditipu, dikhianati, aku kene xpe, aku sakit xpe. asal korang bahagia. k laa,,
hopefully korang bahagia la dgn ape yg korang ade. aku xde pape pun selain dari sebuah kemaafan yg diharapkan dr mereka2 yg tipu aku...



salam sayang,, ♥Lya

No comments:

Post a Comment