hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 1, 2009

♥ slmt pagi..

salam...

aku baru sudah makan 1 roti canai kosong, 1 roti telur. haha// alhamdulillah. kenyang perut aku...
baru boleh wat keje. raya ni aku xbuat mende pun, kecuali gi jalan² serata kuala terengganu ni. alaaa.. tganu kecik je. boleh la jalan pusing² 40 round pun... anyway, aku happy la. bahagia bersama si dia. thank ALLAh. syukronn.. syukronn...

badan pun sehat, cume sesekali je batery weak. haha// kadang² tu semput jugak laa... adoiii...
kene gi check ni, muda² lagi dah semput. baru jalan sikitt je tuuu... tp setakat ni terkawal lagi la..
alhamdulillah..

ade member aku tanye, sbb pe letak lagu ni dalam blog? aiyooo... sebab pe? xtauu laaa..
sebab aku suke kot? idk.idk. main letakkk je mane² lagu yang best. xtuju kat sape². sorry!

ohh.. si huhu tu dah xde dalam shoutbox aku. hoorayy! aku bukan xsuke, tapi aku serabut la main kate² gitu kat aku. bukan salah aku pn kan? at least, cakap la baik², aku bukannya makan orang. ni main kateeee je// sorry ye huhu, xminat nak gadoh ler.


p/s : iloveyouu yangg...

No comments:

Post a Comment