hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 25, 2009

♥ mereka...

salam...

hari ni aku dah semakin baik, panas dah hilang. tubuh dah ok, kpale ade la pening2 lalat sikit. overdose tido kot. haha. aku pilih nk redha je sume. maybe allah nak bg aku hikmah disebalik sume ni. nobody know kan? thanks la kat fizah, eeyna dan member² lain yg support aku. kalo aku sorang² maybe aku skrg dah insane. thanks to mummy sebab jage aku sepanjang aku demam.
dengan karenah aku nk makan bubur la, nk makan sup ikan merah la... nasib baik die xtampar atas dahi aku. haha. melampauu... air nak air milo suam je, milidon always letak tepi kpale. thanks la sume... aku hargai sume k. **cehh.. time sakit baru nk hargai. haha.

app ngan doc 2hb disember ni. takut jgk, sebab aku demam panas. boleh jadi terencat kalo tak jage betul².haha, tp xpe, aku kan kuat. aku tough. air mate je ngalir laju, muke tetap senyum. haha.


okay la... need rest, i wanna take a nap. byee! salam.

No comments:

Post a Comment