hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 8, 2009

♥ why ah?


morningg...
hari ni mood cam sial sikit. ntah ler.. makin byk yg miserable, makin byk yg tak pasti... bodoh betul, ade ke patut kate aku *galop ( gatal gelenyar miang bulu) ?? sebab pe ek? aku perlukan 10 sebab sampai org boleh kate gitu kt aku? yelaa kan, bukan nye aku perfect tp kalo tak silap aku aku bukan lagi Lya yg dulu... tak caye tanye mak aku:P

hmm... sakit hati aku bile dgr die kate gitu.. but what to do? im become more uncomfortable.
sebab pe ye die kate gitu kat aku? am i doing any sin to him? not really... then, what??

macam ni aje la..
aku maybe bukan seperfect korang, bukan se'hot korang... ya tuhan, aku tak pernah cakap aku lawa? ade ke entry dalam blog ni menunjukkan yg aku cakap aku lawa? mane adeee... aku tau aku buruk, hodoh, tak lawa... even ex gf kau tu lagi lawa kot? but hell ohh... mata tak pernah menipu kan? lu pikir la sendiri...

sebab pe kate aku galop? aku pernah terkiss sape² yg lalu tepi aku secara tak sengaja ke? atau tokki hang minat kat aku cakap aku goda die? ya allah... ringan aje mulut mu berkata² ye?
heee... aku tak pernah try nak pegang tangan someone else boyfriend, aku tak pernah suh boyfriend korang ajar main chess and then gesel² body kat die.... oh pleaseeeeeee!
hanya perempuan sundal aje yg berminat ambil kesempatan gitu. xpe... tuhan tau sape betul sape salah// keep smiling:))

knp aku mesti salahkan kaum perempuan? dorang bersalah ke tak? atau yg lelaki ni terlebih gatal? tapi kalo takde angin tak kan la kot pokok bergoyang?? ace pikir gok orang ramaaaa! tapii.. memang aku tetap sebelahi die yg bernama lelaki. aku tetap salah kan si betine dengan alasan si betine yg goda si jantan. ohh shittt, dua² salah kot??

korang pernah rase tak naik satu kete gi jalan² ngan perempuan sundal yg SEDANG menggatal ngan boyfriend korang ke laki korang ke?? pernah tak? pernah tak???! nak tau rase camnee...?
BESTTTTTTT GILE BABI!! Bodoh betull aku, kene tipu hidup² pun stills percaya gile! kalo la membunuh tu bukan DOSE dah lame aku bunuh salah sorang. bodoh nak mampusss.
aku plk yg dikata galop? sorry man, u're so phetatic!

hell oh! hell oh! best sangat ke kutuk aku? kalo best kutuk la sampai mampusss, nanti boleh booking suite mewah kat neraka jehanam... mahal tuuuuu...

No comments:

Post a Comment