hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 5, 2009

♥ wujud ke spesis ni??

hyee. assalamualaikum. hari nih aku macam tertanye² sbb pe la wujudd manusia jenis *toot* kat dlm bumi nih. menyusahkan jek. bukan susah ape, tp lebih kepada menyakitkan hati. okayy, straight to da point

aku takkk suke manusia yg bermegah dengan keturunannya! eeuwww, geli gila babisss! contoh ayat² manusia perasan over react;

"ehh, i xtau la sbb pe org kate mixblood tu best, tp bg aku biase2 aje."

auwwww, luga gile aku bace. bluekss :ppppppp piiiraaahhh mabuk! sbnrnya ayat die tuu nk bg tau die tuu mixblood! aiyoo, gelii la. rlyyy, aku tak suke ngan manusia yg sukee meninggi diri cm minah tuu.

ntah lerr, bg aku manusia mane² pun samee. ala setakat mixblood nk show off wtpe, tau la awk tu mixblood tp takyah la nk tulis disemua tempat psl ke'mixblood"an awk tuu, luga u noee? haha
serius la weh, nothing special la mix blood ke ape ke, samee jek. tengok la, mix blood pun kene study nak gilerr kalo tak bodoh jugak cam org lain. haha *laser jek mulut aku.

bg aku la kan, tak yah n tak perlulah nk bermegah ngan keturunan. macam kalo parents kaye, toksah la nk berlagakk, usaha la sendiri kalo nk bermegah, mase tuu baru boleh nk tunjuk taring.
nih setakat harta mak bapak, euwww nk bg makan diri sendiri pun xlepas!

manusia sume nye same, tp yg jadi ke manusia xsame nih bile ade spesis² berlagak. biasenye yg jenis dah kaya dari asal xde plk berlagak, lain pulak critenye ngan yg asal miskin tiba² jadik kaye! macam kaduk naik junjung, cepat jek lupe diri.

sorii la babe! panas telinga la dengar minah tu merapu. porahhh


p/s ; pinjaman sementara.

No comments:

Post a Comment