hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 3, 2009

♥ ramadhan ku..

hmm... pejam celik pejam celik dah 13 hari kita berpuasa. rase cam sekejap jeee... tinggal 2 minggu je lagi nak rayaa. tp aku satu mnde pun xsiap, satu mnde pun xprepare, cmne ler nk raya? nmpak gaya tahun nih xberaye lagi la akuuu :((((

di bulan ramadhan al mubarak ni, aku nak mintak maaf dan ampunn kepada semua yg mengenali aku. xkire la aku pernah bermusuh ke x ke, semuaa aku mintak maaf. dan seperti yg sedia maklum, aku sedia memaafkan org² disekeliling aku dan seluruh makhluk dlm bumi galaksi bima sakti ni dgn harapan mereka² di luar sane tu pun memaafkan aku dgn rela hati.

well, aku xrase cam xsemangat jek nk raye. sume mcm clumsy jek. poket keringg! wht a horrible lifeee. tp aku tetap bersyukur ngn ketentuan Illahi. aku redha dan terima dgn hati yg terbuke.
tQ ALLAh atas segala nikmatNya.

ohh goshh... aku rase kurus sgt skrg. dh brp hari aku x ambil heavy meal. time berbuke pun mkn mnde ngarut² jek. terasee kurus sungguh aku skrg. **xtau la kalo aku jek yg perasan slim!
ntah laa... aku bmbang, risau, gelisah sume laaaa... nk mkn pun xde slere. biar pun perut berkeroncong minta di isi. tp bila mengenangkan org lain, aku jadi kenyangg. susah la nk explain.
hanya TUHAN yg tauu isi hati aku.

*imissyouu syg, iloveyouuu so much.



~harapan ramadhan

ku mengharapkan ramadhan
kali ini penuh makna
agar dapat ku lalui
dengan sempurna..

selangkah demi selangkah
setahun sudah pun berlalu
masa yang pantas berlalu
hingga tak terasa ku berada
di bulan ramadhan semula

puasa satu amalan
sebagaimana yang diperintahNya
moga dapat ku lenturkan
nafsu yang selalu membelenggu diri
tiada henti henti

tak ingin ku biarkan ramadhan berlalu saja
tuhan pimpin lah daku yang lemah
mengharungi segalanya dengan sabar
kita memohon pada tuhan diberikan kekuatan
ku merayu pada tuhan diterima amalan

selangkah demi selangkah
dengan rahmatMu oh tuhanku
ku tempuh jua....

No comments:

Post a Comment