hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 11, 2009

birthday girl

happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to LYAaaaaa
happy birthday tooooo me...!


today is my birthday. yeah, xbermakna pun bagi sape² but bagi aku penuh bermakna.... tak ramai pun yang wish, cuma beberapa kawan rapat. even my mom pun tak ingat birthday her single daughter at all... terguriss?
yeah, alil bit hurt. but life must go on.... takpe la orang lain tak ingat birthday aku yang hina nih, asalkan aku tau dan sedar siapa aku. si dia? he gave me a simple call to wish. thankss.

aku amat amat berterima kasih kat kawan² aku yang wish kat aku semalam. thankssss a lot. aku sayang mu seme.


  • 00.00 am 11st august 2009
first person yang wish aku ialah si dia. thanks yanggg.. walaupun bernada sendu tapi aku tetap menyayangi mu sepenuh hati ku. tQ so muchh.

  • 00.02 am 11st august 2009
got text from fatanah. one of my bestfriend at highschool. thanks ika, ilyyyy. aku hargai mu ingat besday aku nih. tQ tQ tQ

  • 00.03 am 11st august 2009
nur syazwina sabila text akuuuuu... naa, terima kasih support aku slame nih dan terima kasih ingat besdayy aku. rlyy aku cukup cukup terharu dan hargaiii sume tuh na. sayangggg mu!

  • 00.06 am 11st august 2009
arrr... oh vda tersayangg. ingat jugak dia kat aku even lame terlost contact. she is my lesbo! haha.
thankss da, ilyyyy.

  • 00.35 am 11 august 2009
hoho my bro! time kaseh yek ingat besday adik mu ini. nakkk hadiahhhh!




haaa.. aku mengucap kan jutaan terima kasih kat sape² yang wish besday aku nih. rlyy aku sangat² menghargai kalian. aku terharu sangat sebab stills ada yang ingat my shitttt besday at all. thankss again.


terima kasih segalanya

terima kasih ku ucap kepadamu
kerana sudi menyayangi diri ku
smoga kita bersama dan setia....
aku bersyukur pada Tuhan yang Esa
kerana dia yang menemukan kita
semoga kita mendapat rahmat darinya
hidupp bahagia.....

oh kasih indahnya ku rasakan
sewaktu engkau ada bersama disisi ku
indahnya cinta muuu
biarpun apa yang terjadi rela ku tempuh
asal kau tau hargai pengorbananku inii
terhadap dirimu...

sewaktu kau berduka aku ada disisi menemani
sewaktu kau gembira jangan kau pula kau lupa diri ini
andainya aku tiada
abadikan cinta kita sepanjang hayatmu....

terima kasih ku ucap kepadamu
kerana sudi menyayangi diriku
semoga kita bersama dan setia
hidup bahagia....



candles

the power lines went out
and i am all alone
but i dun rly care at all
not answering my fon
all da games u played
da promises u made
could'n finish what u've started
only darkness still remains

lost sight could'n see
when it was you and me

blow da candles out
looks like a solo tonight
im beginning to see da light
blow da candles out
looks like a solo tonight
but i think i'll be alright

been black and blue before
there's no need to explain
i am not da jaded kind
playback's such a waste
u're invisible
invisible to me
my wish is coming true
erase da memory of ur face

lost sight could'n see
when it was you and me

blow da candles out
looks like a solo tonight
im beginning to see da light
blow da candles out
looks like a solo tonight
but i think i'll be alright

one day you will wake up
with nothing but u're sorries
and somedayy
u will get back
everything u gave me

blow da candles out
looks like a solo tonight
im beginning to see da light
blow da candles out
looks like a solo tonight
but i think i'll be alright....

No comments:

Post a Comment