hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

whyyyyyyyyy???

ohh.. hari nih sepatutnya hari yg paling gembira buat aku. tommorow im going 8teen. so... hari nih xleh ke aku nk senyummm sampai ke telinge, nk dgr kata² perangsang dari si dia, nk sokongan dari si dia, nk doa kesejahteraan dari si dia buat aku.... sbb pe sume tu xde? sbb pe all just me alone... ? oh god, did somebody remember my shit besdayy? anyone?? yess... NO ONE remember me, no one prays for me, no one excited to wish me... ohh, dat is soooooooooo saddd....

im alonee... just alone.......

whyy me?

  • my dreams
  1. aku nakk si dia nyanyi lagu happy besday to me....
  2. aku nakk simple kiss kat dahi dari si dia....
  3. aku nakk si dia jadi orang yang pertama wish to me....
  4. aku nakk spend da whole special day with me....
  5. aku nakk si diaa nyatakan betapa si dia menyayangiiku...
  6. aku nakk share ngan si dia saat² romantis on dat dayy....
  7. aku nakk si dia tauu aku amat amat amatttt ikhlass menyayanginya...
  8. aku nakk si dia tauu yg aku kini telah pun jujur, ikhlas, dan sabar terhadapnya...
  9. aku nakk si dia terima aku seadanya sebagaimana aku menerima dirinya dgn seadanya...
  10. aku nakkkkkkkkkkkkkkkk sgt jadi permaisuri hidupnya yang abadi..ily yanggg


  • yangg... sudikahh
  1. sudikahh awk terima cinta saya?
  2. sudikahh awk terima diri saya?
  3. sudikahh awk terima keluarga saya?
  4. sudikahh awk terima kelemahan saya?
  5. sudikahh awk terima kehodohan saya?
  6. sudikahh awk terima kebodohan saya?
  7. sudikahh awk terima keadaan saya?
  8. sudikahh awk terima seluruh jasad saya?
  9. sudikahh awk terima seluruh jiwa saya?
  10. sudikahh awk terima saya sebagai ibu kepada anak² awk...?


  • ohh sayangg...
  1. saya sayangg awak sangat²...
  2. saya cinta awak sangat²....
  3. saya tak sanggup kehilangan awak...
  4. saya mahu seluruh hati awak...
  5. saya terima awak seadanyaa...
  6. saya terima keluarga awakk...
  7. saya terima segala yang ada pada awak..
  8. saya sanggup bekorban demi awak..
  9. saya jujurr ngan awakk...
  10. saya ikhlas menyintai awak...

  • cumaaa......
  1. saya tak suka kawan² awak yang selalu ambik kesempatan kt awak.
  2. saya tak suka awak membelakangi saya.
  3. saya tak suka awak tipu saya.
  4. saya tak suka awak hipokrit ngan saya.
  5. saya tak suka awak buat² tak faham saya.
  6. saya tak suka awak foya-foya sana sini
  7. saya tak suka awak putar belit kan fakta.
  8. saya tak suka awak tuduh saya ngan pelbagai kata² hinaan.
  9. saya tak suka awak maki atau tengking saya.
  10. saya tak suka awak tak ingat besdayyyyyy sayaaaaaaaa......!


p/s; sayangg, aku menyintai mu bukan kerna paras rupa, bukan kerna kesempurnaan mu, bukan kerna tangan mu, bukan kerna kaki mu, bukan kerna otak mu, bukan kerna kawan² mu....

tapi.... aku menyintai mu kerna hati mu yangg menyintai ku dan keikhlasan mu terhadapku...

aku amat bersyukur memiliki teman seperti mu sayangg...

No comments:

Post a Comment