hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 16, 2009

haha gud then

ehh.. td aku bace email. macam² la aku dapat. kak nina mmg suke forward mail. hikhik.
mehh ikut aku bacee same.

critenye gini...



Pada suatu hari, Ahmad dan dan rakan karibnya, Mamat, pergi memancing kat sungai. dalam bosan² sambil tunggu ikan, Ahmad pun kate.....


Ahmad : mamat... aku ade satu citer nih
Mamat : citerr? citerr ape....?
Ahmad : nanti kalo aku citerr nih, kau kene ikut perkataan belakangnya.. boleh?
Mamat : haaa.. yela... yelaaa, citer la cepat.

*ahmad pun start laa citerrnye....

Ahmad : satu harii aku pegi memburu
Mamat : memburu...
Ahmad : aku masuk dalam hutan
Mamat : hutan...
Ahmad : tiba-tiba aku rasa nak berak
Mamat : berak...
Ahmad : satu hari yang lain, aku pegi memburu lagik
Mamat : lagikk...
Ahmad : aku pegi ke tempat aku berak dulu
Mamat : dulu....
Ahmad : aku lihat tahi aku dah tak ada
Mamat : ada...
Ahmad : aku pun tertanya-tanya
Mamat : tanyaa...
Ahmad : sapee ek makan tahi akuuuu?
Mamat : akuuuu....


wahhahahhahhahahhahahahhahhahahahhaha!
kau takder keje lain ke mamat ehh, makann tahi akuuuu






* haha. saje jek share. semoge terhibur.

No comments:

Post a Comment