hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 16, 2009

dan seterusnya

hmm... sebenarnya aku rase sedih aa hari nih. bak kate si dia syahduuuuu. haha. funny lol u syg. aku xtau la sbb pe, tapi rase cam moody, serba xkena... tu aku post citer kat bwh nih. haha.
ohh mamy. sakit atiii laaaaaaa..... fool! hmm... aku ingat nk gi singapore. g jalan² ngan auntie aku. tp xtau la mase mane. rase bz jek. cewahh. ahaha damnn. aaaar... what? aku boring ouh

ape kate kite try ape yg aku bace kat mail td.
cube korang try yek. first korang ambil nasi lebih² yg korang mkan tuu kat dlm dua bekas tertutup yg berasingan.

pastu korang labelkan satu bekas tu ngan " hye sayangg, u cantik la, lawa, comell. i suke betul kat u. sayangg u sangat². i love youu.. "

yg satu lagik korang labelkan ngan " hoii gileee, eii jijik arr ngan ko nih. dah la hodoh, busuk plak tuu. blah la ko gile. aku benci ko! "

okeh, then letak due2 bekas tu kat tempat terbuka yg boleh dilihat org ramai. pastu pesan la kat sedara mara, anak bini adek badek supaya setiap kali terpandang kat bekas tu bacee la labelnya.

hasilnyaaa.. bekas yang ade label " hye sayangg, u cantik la, lawa, comell. i suke betul kat u. sayangg u sangat². i love youu.. " tuu still ok nasinya, baunya pun wangi macam ragi.

then bekas yg ade label " hoii gileee, eii jijik arr ngan ko nih. dah la hodoh, busuk plak tuu. blah la ko gile. aku benci ko! " tuu busuk, basi dan kelihatan kehitam-hitaman.




kesimpulannya; sebaiknya kita semua mula mengendalikan kata-kata yg keluar dari mulut kita dgn perkataan yg positif.



No comments:

Post a Comment